W zeszłym tygodniu odbyło się załatwienie ważnej oferty firmy «Metal-Don». Ona podpisała kontrakt z grupą firm «ОТЭКО». Zgodnie z dokumentem przedsiębiorstwo dostarcza konstrukcje dla Taman terminalu luzem. Zakres dostawy szacuje się na 9,3 mln zł. SP. z o. o. «Metal-Don» znajduje się w operacyjnym zarządzaniu przedsiębiorstwa «EBV Kapitał". Jest to firma Inwestycyjna Korporacji rozwoju «WEBB.Federacji ROSYJSKIEJ». Podpisana umowa ma strategiczne znaczenie dla firmy.
Na wybrzeżu Azowo-basenu morza czarnego w Rosji będzie wzniesiony pierwszy specjalistyczny terminal. To terminal do przeładunku materiałów sypkich. Będzie to największy na tym terenie. Konstrukcje stalowe z miasta Kopalni rostowskiego zagrają główną rolę. To podkreślają eksperci. Na wybrzeżu zostaną przeprowadzone nowe logistyczne drodze. Na nim zostaną przewiezione rosyjski i tranzytowy węgiel, siarka. Również odbywać się będzie transport железорудного surowców i nawozów mineralnych. Są one dostarczane do krajów Bliskiego Wschodu, Afryki. Odnosi się to również do Europy, Azji i Ameryki.
Specjaliści podkreślają, ТТНГ będzie zapewniona przeładunek dużych ilości ładunku. Na statki morskie będą nurkować 60 mln ton ładunków. To znaczy w roku. Wśród nich 50 mln ton węgla. Siarki i nawozów mineralnych na 5 mln ton. Cechą konstrukcji występuje zastosowań farb antykorozyjnych marki Jotun. Ona należy do norweskiej firmy Jotun. Firma jest światowym liderem w dziedzinie farb i materiałów. Na rynku działa już od 10 lat. Konstrukcje charakteryzują się wysoką odpornością na atmosferze o dużej wilgotności. Oni абразивостойкие, trwałe i odporne na uderzenia.