Na początku roku, jedna z największych fabryk do produkcji aluminium Alcoa na świecie ponad połowę zwiększył swoje zyski w porównaniu do ubiegłego roku tego samego okresu. Równowartość środków pieniężnych takiego potężnego wzrostu wyniosła około 149 milionów dolarów. Ten szybki finansowa dobrze świcie nie mógł wpłynąć na wartość akcji, których cena znacznie wzrosła.
W swojej strukturze, Alcoa globalnym problemem, który składa się z dwadzieścia dwa tysiące osób. Przedsiębiorstwa aluminiowy gigant są w czterdziestu czterech krajach wspólnoty światowej. Do tej pory, ta firma najważniejsze dostawca materiałów konstrukcyjnych na dużą skalę, zarówno w postaci czystej i w postaci różnych stopów na świecie. Aluminium produkowany w zakładach Alcoa, używanych w przemyśle lotniczym lub produkcji statków kosmicznych, a także dla sektora budowlanego, przemysłu motoryzacyjnego lub do wytwarzania półwyrobów opakowań.
Przewodnik znana firma nie zamierza się zatrzymać na tym poziomie, a do poszukiwania nowych zwycięstw finansowe i twórcze. Tak szybki wzrost rentowności zarządzania swoją działalność spółki COMPLEX za atrybuty dobrą organizację pracy, stosowanie nowych technologii i pełnego wpływu ze zbiorowej. Nie należy również wykluczyć z kuźni sukces terminowego planowania i dobrej pracy usług marketingowych korporacji. W przypadku terminowego ocenę tendencji w zakresie popytu czas pozwala reagować na zmieniające się potrzeby rynku i sytuacji politycznej na świecie, aby dostosować listę produktów, aby sprostać nowym potrzebom klientów.
Szczególną uwagę zwrócono magnat aluminiowy wprowadzenie nowych technologii przetwarzania surowców, ustawienia oszczędzania energii i innych zmian mających na celu zwiększenie wpływu produkcji i zmniejszenie kosztów produkcji. Mimo wszystko, na równi z wysokiej jakości surowca dla przemysłu cukrowniczego zdolność przedsiębiorstw z powodzeniem konkurować z innych producentów, ważne jest, aby brać pod uwagę polityki cenowej i działa w kierunku zmniejszenia kosztów gotowego produktu. Warto zauważyć, że w okresie wzrostu i świcie Alcoa, zyski rosyjskich firm do produkcji aluminium spadła o więcej niż siedem razy.