Telefon kontaktowy
w Dniepropietrowsku i w innych miastach
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Aktualności

zmiana czasu

Części aluminiowe do samochodu - dobry czy zły?

Obecnie, aluminium i ich stopy, są szeroko wykorzystywane w przemyśle motoryzacyjnym. Wielu producentów takich pojazdów w celu zmniejszenia ciężaru swoich produktów, co zapewnia mniejsze zużycie paliwa podczas jazdy, bez pogarszania właściwości wytrzymałościowych, należy zmienić niektóre z konstrukcji stalowych odpowiedników, wykonany z aluminium.

Jednak nie wszystkie dobre intencje producentów, użytkownicy municypalne docenione, większość kierowców nie podzielają takie jasne perspektywy dla producentów. Nie tylko części samochodowe wykonane z aluminium są znacznie droższe niż ich odpowiedniki stalowych w zakresie dróg krajowych, niektóre jednostki również zużywają się znacznie szybciej niż klasyczne półfinale. Na przykład, to nowa generacja zawieszenia lekkich materiałów konstrukcyjnych nie jest trwała i naprawa części korpusu wykonanego ze stopu aluminium wymaga stosowania skomplikowanego i czasochłonnego procesu, za pomocą specjalnego urządzenia.

Dokładniejsza analiza problemu kierowców zdaniem jest nieco przesadzone. W ten sposób powiązania są wykonane z miękkiego materiału srebrzystym, niczym nie ustępował stażu wyrobów stalowych. Najczęstszymi stawy zużywają się szybko, a ponieważ te półprodukty z dźwigni są monolityczną strukturę, która jest niezbędna, aby zmienić jedną tablicę, zniekształcony obraz niskiej odporności wpływa na cały blok. W odniesieniu do odporności na obciążenia nowych surowców o różnych typach, stało się całkowicie równoważny, a w niektórych przypadkach nawet lepsze od jego cech (na przykład, pod wpływem tych sił skręcających). Cena nowej generacji produktów jest praktycznie identyczna z jego bardziej przestarzałych prototypów.

Jednak należy zauważyć, że naprawa aluminiowych części ciała jest naprawdę o wiele trudniejsze niż w przypadku produktów stalowych, ponieważ nowe lżejsze materiały trudniejsze do ciągnięcia zimna. W zmianach technologicznych w celu zwiększenia zgodności materiału musi być ogrzewana, a następnie do odkształcenia. Ponadto, niektóre aluminiowe elementy konstrukcyjne maszyny w ogóle nie da się naprawić i musi zostać wymieniony, podczas gdy struktura stali można łatwo naprawić. Ale wszystkie te same zapisany niezliczone litrów benzyny lub innych paliw, ze względu na znaczne zmniejszenie wagi pojazdu aluminium jest doskonałym rekompensaty za koszty naprawy, które z delikatnego obchodzenia będą rzadziej wykonywana.

Zobacz wszystkie aktualności
Oddzwoni w ciągu 30 sekund.
Bezpłatnie!
Oddzwaniania