Telefon kontaktowy
w Dniepropietrowsku i w innych miastach
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Aktualności

zmiana czasu

Amerykański rynek aluminium nabiera tempa

Z aluminium LME ceny nadal rosną. Jest to swego rodzaju bodźcem dla rynku aluminium w USA. Zdecydowana większość surowca pochodzi z Kanady. Dopiero w październiku 2014 wielkość przywozu wzrosła do 268 tys. Ton. W ujęciu rocznym liczba ta wyniesie około 1,9 mln. Ton. W porównaniu do poprzedniego miesiąca, import wzrósł o 25%. Jeśli chodzi o poziom październiku ubiegłego roku wzrosła o 17%. Jednak kanadyjscy przesyłki aluminiowe mają skłonność do tendencji spadkowej. Ze względu na nieuchronne zamknięcie fabryki aluminium Rio Tinto, Kitimat roślin, w 2015 roku wielkość podaży zagrozić spadać. Tymczasowe zamknięcie zakładu jest uzasadniona zastępując przestarzałą technologię z nowoczesnych procesów produkcyjnych. Fabryka jest liderem w produkcji walcówki oraz pierwotnego aluminium. Planowana modernizacja pozwoli firmie zwiększyć produkcję aluminium do 420 tys. Ton po wznowieniu pracy.

Chcąc zaspokoić stale rosnący popyt na aluminium, US bazie stopów specjalnych postanowił stworzyć zyskowną inwestycję. 11,2 mld. USD zostanie przeznaczone na budowę fabryki aluminium w południowo-wschodniej części Stanów Zjednoczonych. Przedstawiciele firmy wierzą, że nowa produkcja będzie produkować rocznie 600 tys. Ton płaskiego walcowanego aluminium. Produkt ten jest przeznaczony głównie dla przemysłu motoryzacyjnego.

Realizacja nowego projektu dostarczy 2 tys. Miejsc pracy tymczasowej, a 650 na stałe, które będą dostępne po rozpoczęciu produkcji. Chociaż firma nie podaje danych o lokalizacji placu budowy przyszłego zakładu. Założyciel i prezes amerykańskiej firmy Roger Boggs mówi, że zastąpienie stali w przemyśle motoryzacyjnym do lekkiego metalu tworzy zwiększony popyt ze strony producentów. Za organizację dostaw aluminium na stałe amerykańskich producentów samochodów firmy powinny przygotować się do ostrej konkurencji z Alcoa, Novelis Inc, Aleris i mądry Metals Group. Według wstępnych obliczeń, procesy produkcji w nowym zakładzie rozpocznie się w 2016 roku. Pierwszy etap zostanie zakończony w ciągu 6 miesięcy.


Zgodnie z największych dostawców aluminium, japońskie konsumenci są skłonni do zakupu metalu w cenie 435−445 USD / tonę w pierwszej połowie 2015 roku. Liczba ta jest wyższa od wyników poprzednich kwartałów o 4,8%.

Zobacz wszystkie aktualności
Oddzwoni w ciągu 30 sekund.
Bezpłatnie!
Oddzwaniania