Telefon kontaktowy
w Dniepropietrowsku i w innych miastach
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Aktualności

zmiana czasu

Alcoa kupuje RTI International Metals

Aluminium liderem produkcji w USA, firma Alcoa, zainwestuje 1,3 mld. USD na zakup RTI International Metals. Firma koncentruje się na produkcji i dostaw tytanu. Głównym przedmiotem działalności RTI International Metals — ponad 80% — jest skoncentrowana w przemyśle obronnym i lotniczym. Zakup RTI, Alcoa kończy dywersyfikacją produktów o wysokiej wartości dodanej. Klaus Kleinfeld, prezes amerykańskiej firmy, pewnie w atrakcyjności firmy Alcoa na rynku lotniczym. Jeśli chodzi o tytan, więc dzisiaj metal ten jest największy popyt w dziedzinie przemysłu lotniczego.

W 2014 roku, RTI dochodu, który jest wymieniony przez klienta Boeing Co, wyniosły 794 mln. USD. Przewodnik Alcoa powiedział, że w 2015 roku planuje zwiększyć poziom przychodów do 850 mln. USD. Oczekiwania na 2019 wynoszą 1,2 mld zł. USD. Firma Alcoa spodziewa się zwiększenia udziału własnych projektów w światowym przemyśle lotniczym. W tej chwili firma szacuje możliwość zamknięcia 14% jego pojemności wytapiania, która wynosi 500 tys. Ton. Priorytet zostanie usunięty z tradycyjnym bardziej kosztowne. Od 2007 roku Alcoa zmniejszyła 1,3 mln. Ton zdolności produkcyjnych. Firma otworzyła fabrykę w Arabii Saudyjskiej.

Analityk BMO Capital Markets, David Galliano, uważa, że ​​transakcja ta w pełni spełnia tę strategię Alcoa. Jednak uważa on, że jest dość drogie, ponieważ spółka nabywa udziały RTI w kwocie przekraczającej ich rzeczywistą wartość.

Kolejnym sukcesem zakończyła transakcję Alcoa — nabycie Tital. Ten niemiecki producent skupia się na kwestii aluminium i tytanu odlewów dla samolotów. Części tytanowe są szeroko stosowane w lotnictwie cywilnym. W trakcie działania, są zdolne do wytrzymania podwyższonych temperatur i ciśnień. Części wagowe tytanu niższej niż w przypadku stali, co obniża koszty paliwa. Alcoa kupił Tital programu, aby poszerzyć swoją pozycję na światowym rynku elementów tytanowych w dziedzinie przemysłu lotniczego. Dziś Tital zajmuje wiodącą pozycję w zakresie dostaw tytanu i aluminium w kształcie odlewów dla firm lotniczych. Według wstępnych szacunków za okres 5letny jej przychody ze sprzedaży produktów Tytan jest w stanie zwiększyć o 70%.

Zobacz wszystkie aktualności
Oddzwoni w ciągu 30 sekund.
Bezpłatnie!
Oddzwaniania