VSMPO-AVISMA produkuje poryadka1 / 3 całkowitej produkcji wyrobów tytanowych dla sektora lotniczego. Tak więc popyt na produkty przedsiębiorstw zależy w dużej mierze od rozwoju produkcji samolotów. Biorąc pod uwagę opłacalny model i wzrostu ruchu pasażerskiego. AVISMA CEO podziela jego poglądy na temat działalności korporacji.
Oceniając Rosyjski sektor tytanu, Michaił Voevodin pewny bezpośredni wpływ na jego korporacji. Dzisiaj, w porównaniu do innych spółek wchodzących w skład grupy jest w dobrej kondycji. AVISMA nadal inwestować w produkcję. W 2015 roku wartość inwestycji wyniesie około 8 mld USD. RUB. W porównaniu z postacią lat ubiegłych nie jest rekord. Ale jest ważnym wskaźnikiem poziomu rozwoju Corporation.
Czy istnieje niedobór tytanu na rynku? W odniesieniu do VSMPO-AVISMA mówić o braku lub nadmiaru metalu nie jest zbyt dobrze. Korporacja nie jest udostępniany do pracy «na magazyn». Obróbka tytanu gąbki pod uwagę ilość i rodzaj oczekiwanych produktów wyjściowych. Niedobór jest możliwe w przypadku gwałtownego wzrostu konsumpcji. Gdy wielki skok popytu może być brak możliwości pojemności. Jednak AVISMA posiada stałą rezerwę dla konsumenta krajowego. W szczególności, mówimy o lotnictwie i przemyśle. Już w 2012 roku, popyt ze strony tych branżach był bardzo wysoki. W najbliższych latach będzie się zwiększać, biorąc pod uwagę dynamikę sektora lotniczego. Program «Rozwój przemysłu lotniczego» jest przeznaczony do 2013−2025gg. Jego realizacja ma na celu zwiększenie konkurencyjności produktów rosyjskich na rynku światowym. Program obejmuje dużą satysfakcję z potrzeb kraju w dziedzinie inżynierii lotniczej krajowy producent. Konsumpcja tytanu sektorze przemysłowym jest zapewnione poprzez realizację programów rządowych oraz realizacji zlecenia państwowego. Głównymi klientami w tym zakresie państwo korporacji «Rosatom» i JSC «USC».
Jakie są perspektywy dla przemysłu tytanu w Rosji? Głównymi odbiorcami Tytan i jego stopy — samoloty sektora produkcyjnego. W związku z tym rozwój przemysłu tytanu w zależności od natężenia ruchu pasażerskiego. Jednocześnie zwiększy wielkość produkcji zaawansowanych modeli samolotów. Oczekuje się, że do 2030 roku rosyjskie linie lotnicze będą potrzebować więcej niż 1500 sztuk samolotów. 46% tej kwoty stanowić będzie zastąpienie istniejącej floty. Globalny rynek lotniczy rozwija się w takim scenariuszu. To przemyśle lotniczym jest głównym czynnikiem wpływającym na rozwój przemysłu tytanu.