«Continental» w rosyjskiej spółce jest wiodącym dostawcą produktów ze stali nierdzewnej. Jest rzeczą naturalną, że każdego roku, jej przedstawiciele uczestniczą w «Metal-Expo». Tradycyjnie wystawie pokazuje konsumentów stali nierdzewnej nowych możliwości. Michael Gapanov, kierownik działu marketingu, mówił o strategii «Continental» w ramach istniejących warunków rynkowych. Według zużycia spółki stali nierdzewnej w Rosji spadła o 13−15% w porównaniu do 2014 roku. Z wynajmu wysokiej jakości wypadły nieco lepiej, płaskie zużycie stali nie jest zadowolony. Przyczyny są dość oczywiste — w spadku do osłabienia sektora budowlanego i produkcji dóbr konsumpcyjnych. Perspektywy trudne do przewidzenia, ponieważ wiele firm wolą wycofać się z rynku.
Strategia «Continental» nie zmienia się. Firma opracowała sieć oddziałów, jednocześnie rozwijając usługi i produkcję. gałęzie Magazyny Firma wypełnione są wszelkiego rodzaju stali nierdzewnej. Głównym zadaniem pozostaje najpopularniejszym pozycjach cylindrycznych, długich i stali nierdzewnej. Dla 10mesyachny okresie przychody spółki wzrosły o 36% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Znacznie zwiększyła zysk. W 2015 roku firma była w stanie utrzymać liczbę wyrobów płaskich walcowanych na sprzedaży na poziomie roku 2014. W tej części austenitycznych zwiększona. Sekcje pokazuje także zwiększoną wydajność. W tym okresie, kilka tomów przesyłek spadła. Wywieranie wpływu czynników jest zmniejszenie sprzedaży bez szwu i spawanych rur ze stali nierdzewnej. Spadek wyniósł 7% tonażu. Jednak w porównaniu z globalną wydajność rynkowej «Continental» wyglądają imponująco. Tak, a teraz zajęte udział w rynku stopniowo wzrasta. Ostateczna ocena wyników nastąpi w tempie.
Co do «Metal-Expo», to «Continental» pokazuje cały zakres importu i stali krajowej. Wystawę odwiedziło szefów spółki zarządzającej oraz wszystkich jego spółek zależnych. Na wystawie firma to nie tylko stal produkcji. Demonstruje iloczynu strukturalna i stopowych. Dywersyfikacja stało się możliwe po zakupie urządzeń produkcyjnych «Apogee». Co więcej, «Continental» inwestowane zyski w zakup band automatów Amada.