W ciągu ostatnich kilku miesięcy producenci części samochodowych w Indiach ponoszą znaczne straty. Powodem strat finansowych tkwi w co skutkuje gwałtownym wzrostem kosztów nierdzewnej. W związku z tym, indyjskich producentów maszyn wystąpili z oficjalnym oświadczeniem. Tak więc, według nich lokalne hutników prowadzą nieuczciwą pracę. Producenci są przekonani, że przemysł stalowy firmy zapewniają nieprawidłowe dane w swoich raportach. Aby podnosić ceny na stal, jej producenci, na papierze, zawyżać swoje wydatki.
Zirytowany producentów maszyn zwrócili się z oficjalnym petycji do władz lokalnych. Pierwsze wymagają przeprowadzić gruntowny audyt finansowy wydatków hutników.
Według najnowszych danych, w najbardziej opłakanym stanie znajdują się producentów maszyn ze stanu Ludhiana.
Prezes stowarzyszenia części samochodowych Indiach, R. S. Калон powiedział: «Ostry wyścigów konnych cen na stal, doprowadził wielu producentów maszyn na skraj upadku. Przemysł Лудхинаны znajduje się w najgorszym położeniu. Powodem takiej sytuacji — неправдивые dane o kosztach producentów stali. Oni zamierza zawyżone koszty w danych sprawozdawczych. I opierając się na te wskaźniki, i odnosząc się do nich, zwiększają wartość swoich produktów. Teraz ważne jest, by rząd zareagował na dane działania. Taka metoda hutników stosowano przez wiele lat.
Trzeba stworzyć odpowiednią komisję, która zajmie się audytem firm i przeprowadzi weryfikację wszystkich danych sprawozdawczych».
Janta Nagar — Stowarzyszenie małych producentów, w osobie jej prezydenta Жасвиндера Тукрала, zareagowała na to, co się dzieje. Tak, Тукрал przyjął pozycję producentów części samochodowych. Podkreślił, że rządowi nie udało się przejąć kontrolę nad cenowej wzrost na rynku stali.
Жасвиндер Тукрал powiedział: «Rząd nie jest w stanie przejąć kontrolę wzrost cen stali. A wzrosła o kilka razy za ostatnie dwa — trzy miesiące. A to z kolei pociągnęło za sobą wzrost kosztów produkcji części samochodowych. Jednak podnieść cenę, na dziś, dla машинопроизводителей niebezpieczne ze względu na демонетизации».
Zdaniem prezesa Stowarzyszenia, przyczyną problemów jest brak kontroli państwowej i kontroli w sektorze prywatnym. Obecnie indyjski sektor produkcyjny potrzebuje legislacyjnym kontroli. Dla małych producentów części samochodowych, co by mogli się rozwijać, potrzebna jest wsparcie państwa.