Telefon kontaktowy
w Dniepropietrowsku i w innych miastach
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 za darmo i z urządzeń mobilnych+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Aktualności

zmiana czasu

Możliwe zmniejszenie produkcji мариупольских метпредприятий

Możliwe zmniejszenie produkcji мариупольских метпредприятий

U Мариупольского huty imienia Lenina i Азовстали (wchodzą w Метинвест) nadal masz problemy z wysłaniem przesyłki. Jest to związane z problemami granicznych koleją między Sitowie-Зарей — Волновахой.

Jednak dyrektor generalny Меткомбината imienia Lenina J. Зинченко ma nadzieję na możliwość zwiększenia produkcji. On również zaznaczył, że kolej ukrainy i nie spełnione obietnice dotyczące wzrostu pociągów towarowych.

Aby nie ograniczać zakłady pracy, kierownictwo kombinatu szukają innych dróg dostaw towaru produktu do Mariupola. W szczególności, można otrzymywać rudę żelaza z portu Południowej w Mariupol. Jednakże powyższe kierunek sprawia, że droższe surowce i odpowiednio koszt gotowego produktu.

Również prezes kotła. Lenina Jurij Зинченко powiedział, że w związku z brakiem statków Ukrainy, firmy Метинвест muszą zatrudniać zagranicznych floty. Do tego aby to zrobić, należy uzyskać zezwolenia na wykonywanie каботажного trybu flot w Мининфраструктуре Ukrainy.

Według zamy ministra infrastruktury Ukrainy J. Лавренюка, «Метинвест-Żegluga» złożyli dokumenty na 4 mv już 19 maja. Ale, uprawnienia do tej pory nie powiedział J. Лавренюк. Jeśli tak dalej będzie, to kombinat będzie zmuszony do zmniejszenia produkcji w związku z brakiem towaru produktu. O tym powiedział dyrektor generalny kotła. Lenina.

J. Зинченко oświadczenie do W. Омеляну (minister infrastruktury), aby ten wpłynął na przyspieszenie uzyskania zezwolenia. Zdaniem Зинчука, niedopuszczalne jest, aby biurokracja była przyczyną zmniejszenia produkcji.

Do tego instrukcja меткомбината dała, że została zmniejszona produkcja w związku z problemami dostaw железоруды, koksu Koleją. Należy zauważyć, że w 2016 r. zgodnie z lotu nie było довезено ponad 6 milionów ton surowego produktu. W wyniku czego, została zmniejszona produkcja żeliwa prawie 1 milion t A produkcja prawie 1 mln ton żeliwa było niezdolne do konkurowania z innymi przedsiębiorstwami w związku rosnących cen dostaw surowca drogą morską.

Również od maja 2017 r. kombinaty Mariupola otrzymałeś nowy problem. Znowu związana z Koleją, która nie jest w stanie zrealizować dostawę przesyłki w Berdiansk. Ten kierunek był alternatywnej dostawą железоруды do мариупольского portu. W końcu меткомбинату imienia Lenina musiał na 1 dzień, aby zatrzymać jednego pieca.

Każdy dzień kombinat недополучает 2 — 3 kursy w kierunku Sitowie-Zorza.

Przypomnijmy z 9.11.2016 roku został oficjalnie otwarty zrekonstruowany odcinek kierunku od Sitowie-Jutrzenki — terry bin. Przedsiębiorstwo oczekiwał na wzrost przepustowości tej drodze, ale wzrosty nie został zrealizowany.

Potem na nowo zrekonstruowany kierunek kolei było otwarcie 25.05.2017 roku, ale wzrost przepustowości i nie obserwuje się.

Zobacz wszystkie aktualności
Oddzwoni w ciągu 30 sekund.
Bezpłatnie!
Oddzwaniania