Aktualności

zmiana czasu

Marka Opel ponownie pojawi się na rynku rosyjskim

Na dniach rzecznik prasowy Grupy PSA sformułowała ważne wiadomości. Tak, powiedziała, że marka Opel powraca na rynek rosyjski. To jest jednym z najważniejszych elementów planu strategicznego firmy. Nosi tytuł «Push to Pass». Przeznaczony jest program na okres od 2019 do 2021 r. Strategia firmy na rynku rosyjskim nie będzie się różnić od innych. Priorytetem jest wzrost rentowności przedsiębiorstwa. Sporo ważnym jest zadowolenie klientów. Jej poziom powinien być jak najwyższy. Odpowiedzialny za rozszerzenie działalności w tym regionie mianowany Dragan Ненадович. Ma stanowisko regionalnego marka-kierownika Opel. Ненадович będzie pracować w siedzibie firmy, która znajduje się w Moskwie.

Decyzja o powrocie marki na rynek rosyjski podjęta nie bez powodu. W ten sposób może dotrzeć do wzmocnienia obecności w regionie Eurazji. Ponadto, umożliwia rozszerzenie zakresu oferty. Firma obszerna baza klientów. Jednak zamierza przyciągnąć wielu nowych klientów. To wyjaśnia wiceprezes Grupy PSA Janik Безар. On sam jest dyrektorem operacyjnym w eurazji regionu. Rosyjski rynek jest na tyle duży, z dużym potencjałem. Jest to bardzo atrakcyjne dla wielu dużych firm. Marki Opel w tutejszym regionie zdobył dobrą reputację. Jego produkty przez długi czas cieszyła się dużym popytem. O tym informuje dyrektor generalny Opel/Vauxhall Michael Лошеллер.

Grupa PSA jest zainteresowana nie tylko w powrocie na rynek rosyjski. Ona zamierza osiągnąć globalnej ekspansji rynków eksportowych. To główna część planu strategicznego firmy. Tak więc, to będzie w stanie dotrzeć do określonej trwałości i stabilności. Dotyczy to przede wszystkim rentowności przedsiębiorstwa.

Zobacz wszystkie aktualności